.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازیکنی که دایی و پرسپولیس را به پول فروخت
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصور مي‌کند و يا شايد هم اين‌طور وانمود مي‌کند که بازيکنان به خاطر مردم بازي مي‌کنند در حالي که اصلا چنين نيست.
بازیکنی که دایی و پرسپولیس را به پول فروخت

به گزارش شمال نیوز، علي دايي چندين و چندبار در مصاحبه‌هاي خود گفت: «بازيکنان پرسپوليس اعتصاب کرده و نمي‌خواستند تمرين کنند اما بعد از ۳ روز به خاطر من اعتصاب خود را شکستند. اگر قرار به حرف علي پروين بود که آن‌ها همچنان به اعتصاب ادامه مي‌دادند.»

دايي چندبار هم تاکيد کرده بود که بازيکنان پرسپوليس به خاطر مردم مقابل فجرسپاسي بازي مي‌کنند چون احساسات هواداران براي آن‌ها مهم است.

جالب است بدانيد همين بازيکناني که علي دايي مي‌گويد به خاطر مردم بازي مي‌کنند ۴۸ ساعت قبل از دربي اعتصاب کرده بودند و جالب‌تر اين‌که يکي از همين بازيکنان که اتفاقا از ستاره‌هاي پرسپوليس است زمان حبيب کاشاني ۶ ماه پرسپوليس را معطل کرد و بعد هم به خاطر ۲۰۰ ميليون بيشتر به يک تيم متمول شهرستاني پيوست؛ به طوري که کاشاني در برنامه ۹۰ اسم او را هم برد و گفت هواداران بدانند ما حاضر بوديم براي يک نيم فصل ۶۰۰ ميليون هم به آقاي... بدهيم اما نپذيرفت.

به هر حال علي دايي تصور مي‌کند و يا شايد هم اين‌طور وانمود مي‌کند که بازيکنان به خاطر مردم بازي مي‌کنند در حالي که اصلا چنين نيست.

بسياري از بازيکنان پرسپوليس و استقلال حتي اگر ۲۰ ميليون بيشتر از سپاهان، ذوب‌آهن و... پيشنهاد داشته باشند مي‌روند اما بسياري از عوام فکر مي‌کنند آن‌ها براي تيم محبوبشان جان مي‌دهند.

در همين استقلال بازيکني هست که يک زمان اسطوره بود اما وقتي به پرسپوليس رفت تمام صورتش را سرخ کرده و حرکات آنچناني جلوي استقلالي‌ها انجام داد و جالب اين‌که همان بازيکن دوباره به استقلال پيوست و تشويق هم شد! يا در موردي ديگر بازيکني چک نقد سپاهان را چسبيد و قيد تيم قبلي‌اش را زد اما وقتي بعد از ۲ سال برگشت عده‌اي از هواداران به او لقب "باتعصب" دادند!/فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مجتبی از ساری 29 بهمن 1392
دمت گرم . حرف دلم را زدی . والله چنین است .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.197 seconds.